Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Advertising Law - Caroline Heide-Jørgensen - E-bog

- Marketing Law and Commercial Freedom of Expression

Bag om Advertising Law

En af de vigtigste forudsætninger for den moderne markedsøkonomi er at erhvervsdrivende, der er involveret i handel bør have ret til at informere markedet om de varer og tjenesteydelser, de tilbyder. Denne ret til at foretage kommerciel kommunikation, herunder reklame, er grundlæggende for god forretningsskik og konkurrencen. Reguleringen af reklame er derfor af stor betydning, både økonomisk og juridisk. Retten til at annoncere er en del af retten til at udøve en forretning, og derfor én af vores mest grundlæggende juridiske rettigheder.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9788757495744
  • Beskyttelse:
  • DRM
  • Udgivet:
  • 14. januar 2013
  • Straks på e-mail.

Normalpris

  • BLACK NOVEMBER

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Advertising Law

En af de vigtigste forudsætninger for den moderne markedsøkonomi er at erhvervsdrivende, der er involveret i handel bør have ret til at informere markedet om de varer og tjenesteydelser, de tilbyder. Denne ret til at foretage kommerciel kommunikation, herunder reklame, er grundlæggende for god forretningsskik og konkurrencen. Reguleringen af reklame er derfor af stor betydning, både økonomisk og juridisk. Retten til at annoncere er en del af retten til at udøve en forretning, og derfor én af vores mest grundlæggende juridiske rettigheder.

Brugerbedømmelser af Advertising Law



Find lignende bøger
Bogen Advertising Law findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.