Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Advertising, Literature and Print Culture in Ireland, 1891-1922 - J. Strachan - Bog

Bag om Advertising, Literature and Print Culture in Ireland, 1891-1922

A study of Irish advertising's cultural, literary and ideological resonance in the late nineteenth and early twentieth centuries.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780230298736
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 310
  • Udgivet:
  • 7. August 2012
  • Størrelse:
  • 217x150x23 mm.
  • Vægt:
  • 518 g.
  • 2-3 uger.
  • 22. Oktober 2024

Normalpris

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Advertising, Literature and Print Culture in Ireland, 1891-1922

A study of Irish advertising's cultural, literary and ideological resonance in the late nineteenth and early twentieth centuries.

Brugerbedømmelser af Advertising, Literature and Print Culture in Ireland, 1891-1922



Find lignende bøger
Bogen Advertising, Literature and Print Culture in Ireland, 1891-1922 findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.