Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Agent-Mediated Electronic Commerce. Designing Trading Strategies and Mechanisms for Electronic Markets - Bog

- AMEC 2011, Taipei, Taiwan, May 2, 2011, and TADA 2011, Barcelona, Spain, July 17, 2011, Revised Selected Papers

  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783642348884
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 129
  • Udgivet:
  • 4. januar 2013
  • Udgave:
  • 2013
  • Størrelse:
  • 155x235x7 mm.
  • Vægt:
  • 454 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 6. december 2024
På lager

Normalpris

  • BLACK NOVEMBER

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Brugerbedømmelser af Agent-Mediated Electronic Commerce. Designing Trading Strategies and Mechanisms for Electronic Markets



Find lignende bøger
Bogen Agent-Mediated Electronic Commerce. Designing Trading Strategies and Mechanisms for Electronic Markets findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.