Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

An investigation into branding strategies implemented by Trinergy Brand Connectors of South Africa during the strategic takeover of Zain Tele - Jeff Katala Mulumba - Bog

  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9786200471062
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 124
  • Udgivet:
  • 20. december 2019
  • Størrelse:
  • 150x8x220 mm.
  • Vægt:
  • 203 g.
  • 2-3 uger.
  • 19. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Brugerbedømmelser af An investigation into branding strategies implemented by Trinergy Brand Connectors of South Africa during the strategic takeover of Zain Tele



Find lignende bøger
Bogen An investigation into branding strategies implemented by Trinergy Brand Connectors of South Africa during the strategic takeover of Zain Tele findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.