Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Bedeutung von Marken im Wettbewerb um den Fluggast - Dirk Friedrich Alvermann - Bog

  • Sprog:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783868151138
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 88
  • Udgivet:
  • 26. marts 2009
  • Størrelse:
  • 210x148x5 mm.
  • Vægt:
  • 127 g.
  • 2-3 uger.
  • 14. december 2024

Normalpris

  • BLACK WEEK

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Brugerbedømmelser af Bedeutung von Marken im Wettbewerb um den Fluggast



Find lignende bøger
Bogen Bedeutung von Marken im Wettbewerb um den Fluggast findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.