Gør som tusindvis af andre bogelskere
Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.
Ved tilmelding accepterer du vores persondatapolitik.Du kan altid afmelde dig igen.
At verden er i forandring er ikke blot en kliché, men et faktum. Og for at kunne navigere i denne foranderlige verden, har vi som mennesker, ledere, virksomheder og samfund behov for pejlemærker. En ny bog af professor Steen Hildebrandt og Michael Stubberup sætter ord på, hvad der er allervigtigst at forholde sig til i dette paradigmeskifte. Deres budskab i Bæredygtig ledelse – Ledelse med hjertet er: Vi ved ikke, hvordan verden former sig i fremtiden, så derfor bliver vi nødt til at tage udgangspunkt i en bæredygtig adfærd – helt inde fra den enkeltes mavefornemmelse og helt ud i samfundet. Det er det eneste holdbare! Den leder og den ledelse, som holder i fremtiden, er funderet inden i det enkelte menneske – som har sans for den ubrydelige sammenhæng mellem menneske, omverden og naturen. Hildebrandt og Stubberup leverer ikke "bare" en opsang om bæredygtighed, men giver læseren en tour de force i de væsentligste tankesæt, som peger ind i fremtiden, hvor bæredygtighed kan forstås på mange planer. De kommer hele vejen rundt: teorier (Scharmer, Goleman, Senge m.fl.), hjerte, hjerne, krop, tid, forpligtelser, formål med livet … Med den viden får læseren en god baggrund for refleksioner over egen (leder)praksis i verden. Og den viden forpligter, minder forfatterne om. Helt konkret har virksomheder tre slags ansvar: et ansvar for helheden (virksomheden) et ansvar for virksomhedens dele (primært mennesker i virksomheden) og et ansvar for virksomhedens omgivelser (socialt og miljømæssigt ansvar). Og er de sig ikke den sammenhæng bevidst, er deres tid kort. Bæredygtig ledelse beder læseren kigge ind i sig selv og derefter udad – og handle. Det er en krævende, men nødvendig bog!
2. udgave – med en lang række nye eksempler og to nye kapitler om lederskabet og bestyrelsens rolle.Det er tid til drømme og detaljer. Det er tid til et sæsonskifte i lederskabet.Hvad har en vindersæson i Formel 1, tv-serien Forbrydelsen og Restaurant Noma med virksomhedsledelse at gøre? Ganske meget, viser det sig i Dreams & Details, som giver svar på erhvervslivets mest akutte spørgsmål: “Hvordan genopfinder man sin virksomhed, mens det stadig går godt?”Forfatterne undersøger hvordan nye teknologier samt kravet til bæredygtighed kontinuerligt fordrer nye forretningslogikker og ændrer forudsætningerne for succes. Hvis man vil opnå exceptionelle præstationer og skabe nye muligheder for forretningsvækst og -overlevelse, er det nødvendigt at genopfinde sin virksomhed – og ikke mindst sit lederskab.Forfatterne trækker på deres egne vægtige ledelseserfaringer og henter endvidere inspiration fra sportsverdenen, kunsten og videnskaben når de udfolder Dreams & Details-ledelsesmodellen, der er baseret på drømme, der inspirerer mennesker til at være en del af noget spændende og meningsfyldt, og detaljer, der udvikler nye kompetencer og accelerer ændringen af organisationer.I denne nye udgave finder du:To helt nye kapitler: Et om det lederskab der kræves for at få succes med modellen, og et om den helt centrale rolle bestyrelsen skal spille.Helt nye anbefalinger til arbejdet med Dreams and Details Ledelsesmodellen, med udgangspunkt i alle de virksomheder der har anvendt modellen siden dens tilblivelse i 2018.En ny syntese af fremtidens lederskab i krydsfeltet mellem business, sport og kunstens verden.Opdaterede cases fra både A.P. Møller Mærsk og Siemens baseret på Jim Hagemann Snabes transformationsrejse med begge virksomheder.Dreams & Details er ikke bare en bog. Det er en ledelsesmodel for fremtidens virksomheder.Bogen henvender sig til virksomhedsledere på alle niveauer og deres bestyrelsesmedlemmer.
Ledelse og selvforståelse er psykologisk i sin indfaldsvinkel til ledelse. Det er ikke kun ens handlinger, der afgør, om man er en god leder, men også hvorfor man gør, som man gør. Selv de nyeste ledelsesværktøjer virker ikke og er spild af penge, hvis lederens motiver f.eks. er egoistiske og selvretfærdige. Medarbejdere kan godt se forskel, selv om ordene er nogle andre. Hvordan man undgår dette som leder og kan forblive i kontakt med ens indre autentiske forståelse, er bogens essens.Ledelse og selvforståelse viser, hvordan man kommer ud af boksen og begynder at etablere en empatisk og respektfuld forbindelse til andre.Ledelse og selvforståelse er personligt udfordrende og uomgængelig inden for autentisk lederskab. Den henvender sig til ledere på alle niveauer.Udgivet af The Arbinger Institute.
Ved du, hvordan du samarbejder med din lunefulde hjerne? For at præstere har du brug for en stærk og hurtig hjerne. Overophedede hjerner arbejder langsomt, og mange af os kommer til at presse vores hjerner så meget, at vi sænker vores tempo, uden at vi opdager det. Hjernefablen viser dig forskellen på sundt og usundt pres, og den åbner dine øjne for det store potentiale, der gemmer sig i din hjerne. Du får videnskabeligt funderede fakta serveret i et varmt fabelsprog, der aktiverer din huskemotor, så din nye viden lagrer sig automatisk i din langtidshukommelse, mens du læser. Og så introducerer bogen dig til en hemmelighed, der afslører, hvordan du kan skabe mere tid. "Jeg har ikke set hjerneforskning formidlet på denne måde tidligere. Denne form gør forskningen anvendelig i menneskers hverdag, og det er vigtigt.” Rune W. Berg, hjerneforsker Institut for Neurovidenskab, Københavns Universitet "Underfundig og fascinerende! Mirja har skabt en fortælling, der fanger din opmærksomhed og får dig til at glemme, at du faktisk er i gang med at lære om hjernens imponerende hemmeligheder. Fyldt med humor og gribende kendsgerninger fører Hjernefablen dig ind i en verden, hvor hemmelighederne bag effektivitet, fokus og ro bliver afsløret. Et must-read!" Marshall Goldsmith, #1 Leadership Thinker i verden (Thinkers 50), New York Times bestseller forfatter ”Det fineste og sværeste, man kan gøre i denne verden, er at tage noget, som er ekstremt komplekst og vigtigt og gøre det enkelt, sjovt og anvendeligt. Det gør Mirja Bang Hansen, og det kan fremtiden godt li’.” Anne Skare Nielsen, fremtidsforsker Universal Futurist
Forretningshistorien er historien om organisationers og virksomheders indsats for at skabe værdi under skiftende samfundsmæssige sammenhænge. Det strækker sig lige fra de ikke-markedsbaserede før-industrielle samfund via overgangen fra landbrugs- til industrisamfund og gennem industrialiseringens tre historiske faser frem til nutiden i begyndelsen af det 21. århundrede. Det er historien om, hvordan der er drevet forretning til all tider.
Hvordan kan man være sikker på at man handler rigtigt i vanskelige situationer i professionelt arbejde? Hvilken hjælp kan man hente i regler og retningslinjer, og hvor meget bør man foretage sit eget skøn, når man kommer i tvivl om, hvordan man bør handle? Denne bog handler om, hvordan den professionelle kan reflektere i udfordrende situationer for at handle rigtigt og godt, så målgruppen – det være sig klienter, patienter, borgere, elever eller andre – får tillid til professionen og den professionelle bevarer selvrespekten. Bogen drøfter særlige forventninger og krav til professionsetikken og viser, hvad det vil sige at identificere, reflektere over og håndtere etiske problemstillinger i professionelt arbejde. Der bliver gjort rede for centrale begreber som åbne og skjulte værdier, normer, etik og moral, og læseren får en indføring i centrale etiske teorier: dydsetik, pligtetik, konsekvensetik, diskursetik og relationsetik. Til sidst præsenteres etiske refleksionsmodeller. Bogen henvender sig til studerende og alle professionelle, der arbejder med mennesker. Bogen giver et solidt teoretisk grundlag for refleksion og er en praktisk håndbog i, hvordan man møder professionsetiske udfordringer. Om forfatteren Einar Aadland er docent emeritus ved VID vitenskapelige høgskole i Oslo, hvor han er tilknyttet masteruddannelsen i 'Value Based Management'. Einar Aadland har udgivet bøger, artikler og forskningsrapporter inden for etik og værdier, organisatorisk kultur, videnskabsteori og vejledning. Hans bog Etik. Dilemma og valg (Dansk Psykologisk Forlag, 2000) er flittigt brugt på sundhedsuddannelserne.
When Michael Lewis first met him, Sam Bankman-Fried was the world's youngest billionaire and crypto's Gatsby. CEOs, celebrities, and leaders of small countries all vied for his time and cash after he catapulted, practically overnight, onto the Forbes billionaire list. Who was this rumpled guy in cargo shorts and limp white socks, whose eyes twitched across Zoom meetings as he played video games on the side?In Going Infinite Lewis sets out to answer this question, taking readers into the mind of Bankman-Fried, whose rise and fall offers an education in high-frequency trading, cryptocurrencies, philanthropy, bankruptcy, and the justice system. Both psychological portrait and financial roller-coaster ride, Going Infinite is Michael Lewis at the top of his game, tracing the mind-bending trajectory of a character who never liked the rules and was allowed to live by his own-until it all came undone.
Her er bogen, der kan hjælpe dig med at skabe varige forbedringer i det psykiske arbejdsmiljø og trivslen på din arbejdsplads. Bogen samler viden og værktøjer i en lettilgængelig og handlingsorienteret form.Første del beskriver centrale forståelser og definitioner af psykisk arbejdsmiljø. Anden del udfolder en proces for, hvordan man konkret kan styrke arbejdsmiljøet og dermed skabe en positiv spiral for trivsel og opgaveløsning på arbejdspladsen.Bogen kan anvendes i uddannelser med fokus på psykisk arbejdsmiljø og som inspiration til ledere, medarbejdere, tillidsrepræsentanter, arbejdsmiljørepræsentanter samt HR- og arbejdsmiljøkonsulenter. Forfatterne er tilknyttet Det Nationale Forskningscenter for Arbejdsmiljø (NFA) og Copenhagen Business School (CBS) og har både lang praktisk og forskningsmæssig erfaring på området. I bogen trækker de på mange års samarbejde med både offentlige og private arbejdspladser.
"Today's headlines are full of employee unrest over racial injustice, communities infuriated by corporate environmental impacts, staff anxiety over surveillance, and discoveries of child labor in supply chains. We've traveled far and fast from the old world of business ethics, where black-and-white concerns about bribery and fraud could be addressed with rules and processes. Simply maximizing shareholder value while not breaking the law is no longer an option, but we've never been so confused about what it means to do the right thing. In this eye-opening, indispensable book, NYU ethics professor Alison Taylor argues that amid stakeholder demands and transparency pressures, we can no longer treat ethics as a legal and reputational defense mechanism. Leaders at Davos and the Business Roundtable have called for a new corporate responsibility paradigm, but how to implement their ideas remains an open question as organizations struggle in an atmosphere of heightened expectations and intense suspicion. Offering vivid stories and examples, Taylor brings this complex, risky environment alive to provide a blueprint for how leaders should rethink and reshape their practices. How can CEOs cut through the noise to set robust environmental and social priorities? When should they speak out on contentious social and political issues, and how? What does it really take to build a healthy organizational culture? How are we to approach corporate values when society is so divided? Higher Ground will show leaders how business can navigate this messy paradigm shift, build trust, and achieve long-term strategic advantage in a turbulent world"--
When it comes to the climate, we don't need more marketing or anxiety. We need established facts and a plan for collective action.The climate is the fundamental issue of our time, yet it seems we can barely agree on what is really going on, let alone what needs to be done. We urgently need facts, not opinions. Insights, not statistics.The Carbon Almanac is a once-in-a-lifetime collaboration between hundreds of writers, researchers, thinkers, and leaders that focuses on what we know, what has come before, and what might happen next. With thousands of data points, articles and charts explaining carbon's impact on everything in our society, from our the economy to extreme weather events, it is the definitive source for facts and the basis for a global movement to fight climate change. This book isn't what the oil companies, marketers, activists, or politicians want you to believe. This is what's really happening, right now. Our planet is in trouble, and no one concerned group, corporation, country, or hemisphere canaddress this on its own. We are in this together. And it's not too late for concerted, collective action for change.
FN’s 17 verdensmål udgør den perfekte plan for, hvordan man i fællesskab kan arbejde med klodens alvorlige problemer.Mange virksomhedsledere, politikere og forskere har allerede engageret sig i kampen for klodens overlevelse, men tiltagene virker ofte usammenhængende og tilfældige og af og til temmelig symbolske. Det er som om, det er solooptræden uden retning.Hvis erhvervslivet, politikerne og forskningsverdenen går sammen i et fælles arbejde for at løse klodens livstruende problemer, vil vi kunne efterlade en bedre verden til vores børn og børnebørn.
Vi står overfor et nødvendigt skift i ledelsestilgang - denne bog viser vejen til fremtidens ledelse. Et must-read for alle ledere...Vi er trådt ind i en digital og teknologisk transformerende tidsalder, der vil forandre måden vi arbejder, driver virksomheder og samfundet på. Bogen giver indsigt i, hvorfor ledere skal ændre ledelsestilgang, hvad de nye krav er og ikke mindst, hvordan ledere kommer derhen ved hjælp af 7 principper, der frigiver det menneskelige potentiale og opbygger en stabiliserende kerne i virksomheden. Bogen er forankret i forskning samt forfatterens mere end 20 års ledelseserfaring i store, mellemstore og mindre virksomheder. De 7 principper for fremtidens ledelse: 1. Skab et formål med mening 2. Led hele hjernen 3. Reducer frygt 4. Omdefiner succes 5. Forøg energien 6. Led til høj hastighed 7. Byg mod til at tage lederskab Om forfatteren:Tina Moe er en erfaren topleder indenfor farmabranchen, IT og den rådgivende ingeniørbranche. Lederstillinger i Novo Nordisk, NNE og ALECTIA har givet international erfaring med ledelse af medarbejdere i både USA, Japan, UK og Australien. Hun har haft ansvar for op til 750 medarbejdere og omsætning på over en milliard og har adskillige bestyrelsesposter. Tina Moe har i flere år holdt foredrag om fremtidens lederskab og coacher topledere i den nye ledelsestilgang.Omtale: Jyllandsposten august, Børsen Executive Online 15. sept. Artikler med omtale af bogen kommer i Ledernyt ultimo september, Lederweb primo oktober, HR-nyt ultimo oktoberBagside tekst:ARE YOU LEADING WITH CONTROL AND KPIs? — Your foot is on the brake THINK YOU CAN LEAN ON YOUR EXPERIENCE? — Think again DO YOU KNOW YOUR DIRECTION? — Be ready to change itThis book is a wake-up call to change your leadership for the new era. It explains why you need to change, and what will be required. Most importantly, the book is a guide on how to transform your business leadership to be successful in the future.We have entered an era of massive digital and technological transformation. It will significantly change the way we work, run businesses and the way society works. Understanding how to lead the human capacity and the technological potential in this context will be the new competitive edges. You get a clear priority and seven steps for leading an organization and yourself in fast-changing, uncertain times. They will release the capacity, creativity and courage needed to bring the organization successfully forward at high speed. This is a handbook based on research and the author’s 20+ years of extensive business management experience from international companies Novo Nordisk, NNE and ALECTIA, from startups and board of directors’ positions.
SEXISME PÅ ARBEJDE er skrevet til ansatte og ledere på danske arbejdspladser, der ønsker at være en del af løsningen, men som samtidig er i tvivl om, hvordan vi kommer sexisme til livs.Bogen introducerer, definerer og demonstrerer, hvordan sexisme fungerer og kommer til udtryk. Hvad enten du er leder, HR-medarbejder eller ansat, får du redskaber og metoder til at forebygge og håndtere sexisme på arbejdspladsen.Bogen tager afsæt i over 800 vidnesbyrd, som er indsamlet, da #metoo-bølgen skyllede ind over det danske arbejdsmarked i 2020. Her dokumenterer hundredvis af akademikere på alle niveauer og fra samtlige danske universiteter, at sexismen trives i bedste velgående i akademia.Med dette stærke blik for sexisme, som den kan komme til udtryk og virke og opleves i alle mulige arbejdssituationer, præsenterer bogen ny viden om årsager til, effekter af og løsninger på sexisme. Både for den enkelte og for arbejdspladsensom helhed.SEXISME PÅ ARBEJDE viser, hvordan vi alle er involveret, også uden at tænke over det – og samtidig giver den redskaber til at skabe et arbejdsklima med trygge, respektfulde rammer, der sikrer alle ansatte, uanset køn, alder, ansættelse og position.
Citizens opens up a new way of understanding ourselves and shows us what we must do to survive and thrive - as individuals, as organisations, as nations, even as a species.Jon Alexander's consultancy, the New Citizenship Project, hashelped revitalise some of Britain's biggest organisations suchas the Co-op, The Guardian and the National Trust. Here, withthe New York Times bestselling writer Ariane Conrad, he showshow human history has moved from the Subject Story of kingsand empires to the current Consumer Story. Now, he arguescompellingly, it is time to enter the Citizen Story.Because when our institutions treat people as citizens ratherthan consumers, everything changes. Unleashing the powerof everyone equips us to face the challenges of economicinsecurity, climate crisis, public health threats, and polarisation.Citizens is an upbeat handbook, full of insights, clear examplesto follow, and inspiring case studies, from the slums of Kenyato the backstreets of Birmingham. It is the perfect pick-me-up forleaders, founders, elected officials - and citizens everywhere.
A thrilling investigation into the secret world of facial recognition technology from an award-winning journalist
The New York Times bestseller, which for 10 years has been a must-have for women in business, is now completely revised and updated. In this new edition, internationally recognized executive coach Lois P. Frankel reveals a distinctive set of behaviors-over 130 in all-that women learn in girlhood that ultimately sabotage them as adults. She teaches you how to eliminate these unconscious mistakes that could be holding you back and offers invaluable coaching tips that can easily be incorporated into your social and business skills.
Inspiration til iværksætteren.Da Sophie Trelles-Tvede var atten og studerende, opfandt hun verdens første spiralformede hårelastik, den berømteinvisibobble. Prisen var Sofies opsparing og en masse for-ever-lost-vodka-tonics. I dag er Sofie 28, hun har solgt mere end 100 millioner hårelastikker på verdensplan fordeltpå 85.000 butikker i mere end 70 lande.100 Millioner hårelastikker og en vodka tonic er et humoristisk og inspirerende behind-the-scenes smugkig ind i Sophies vilde iværksætterkontor: hvad gjorde hun, da hendes produkt blev piratkopieret; da et skib med10.000 hårelastikker brændte, da Amazon fjernede hendes produkt lige før jul, eller da en tyfon ødelagde hendes fabrik i Kina, uden at hun fik noget at vide – i flere uger. Hemmeligheden bag invisibobbles-succesen er alle historierne om, hvordan man agerer hurtigt – fortalt med humor og til inspiration for alle håbefulde iværksættere derude.
Hvad betyder overklassen i dag? Har den nogen reel magt i nutidens Danmark? Søren Jakobsens korte svar er, at overklassens magt i erhvervs- og i kulturlivet er undervurderet. Fuldstændig undervurderet. Overklassemagt er en selvstændig fortsættelse af den anmelderroste Overklasseliv – fra landadel til magtelite og jetset. I denne bog søger Søren Jakobsen om bag overklasselivet og endnu dybere ind i, hvad overklassens magt i virkeligheden består af. Han inddrager både nye og velkendte virksomheder (som f.eks. Lego, Coloplast og Danfoss) og prøver at komme nærmere en forståelse af præcis, hvor magtfuld overklassen er – og hvordan magten bruges i praksis. Han søger dybt ind i fondsverdenen, som er en vigtig nøgle til at forstå de rigeste danske familiers betydelige kulturelle magt. Politik, derimod, afholder overklassen sig som oftest fra direkte indblanding i – med en enkelt greve i Folketinget som undtagelsen, der bekræfter reglen. Også det er der en forklaring på. Politik er nemlig det modsatte af ”tavshedens lov”, som er overklassens vigtigste leveregel. Alle ved, at samfundet er lagdelt, men meget få ønsker at tale om det. Og overklassen selv ønsker sig så lidt opmærksomhed og granskning, som overhovedet muligt. Alligevel er det lykkedes Søren Jakobsen at komme ind bag paraderne og tegne et underholdende og interessant portræt af den danske overklasses reelle magt. Søren Jakobsen (f. 1940) er journalist og forfatter og modtager af bl.a. Cavlingprisen, Poeprisen og Det Danske Kriminalakademis pris. Har senest udgivet Danske dynastier (2007), Lego-arven (2008) og Arvingerne (2015)
"Forbilledligt mesterstykke" Jørgen Carlsen, Altinget"Skrevet med kløgt og hjerteblod" Henriette Bacher Lind, Jyllands-Posten"Velskrevne essayistiske angreb på pengenes dominans" Peter Nedergaard, BerlingskePengene eller livet er en bog om dødssynden, som blev til en dyd – om hvordan grådigheden og de frie markedskræfter blev et styrende princip i vores samfund. Om hvordan nihilismen blev salonfähig og et brutalt menneskesyn voksede frem. Om en kapitalisme, der fik for meget magt.Pengene eller livet er også en insisteren på muligheden af et andet samfund – et samfund som på et bagtæppe af historisk indsigt skaber rum for etisk tanke og handling.Mikkel Wold (f. 1958) cand. theol. fra Københavns Universitet 1992; eksamen samme år i psykoterapi fra Hamburger Institut für Integrative Logotherapie und Existenzanalyse; sognepræst ved Marmorkirken i København fra 1994. Tillige lektor på Folkekirkens Uddannelses- og Videnscenter 2008-18; bidragyder og forfatter til flere bøger om teologi, psykologi og samfundsdebat; medlem af Det Etiske Råd; underviser, foredragsholder.
Pludselig befandt nogle eksterne kolleger sig i en ovn med eksplosionsfare, hvor de var klar til at svejse. Arbejdsmiljørepræsentant René Tue Iversen stoppede arbejdet og fik styr på den farlige situation. I Kalundborg kunne sårede bandemedlemmer sent om aftenen blive smidt af en bil foran sundhedscentret. Arbejdsmiljørepræsentant Heinrich Larsen var ikke helt overbevist om, at det var trygt at gå udenfor og hjælpe de sårede ind. Bag rattet i en bybus kan alt ske. Hans Horsten tog som arbejdsmiljørepræsentant hånd om sin kollega, der uforvarende havde ramt en fodgænger på vej over gaden.Et skridt ad gangen er en bog om arbejdslivet i Danmark på godt og ondt set gennem en række arbejdsmiljørepræsentanters linser. Bogens afsluttende sider giver inspiration til arbejdsmiljørepræsentanter om, hvordan de kan få mere succes med deres indsatser.
Un libro álbum es una obra que combina elementos visuales y textuales de manera integral para contar una historia. Los paratextos, que incluyen elementos como la portada, contraportada, prólogo, epílogo, entre otros, rodean y complementan la narrativa principal. Estos elementos pueden ser utilizados como herramientas didácticas en estudiantes de Educación General Básica (EGB) para ofrecer diversos beneficios:Estímulo visual y cognitivo: Los libros álbum, al integrar imágenes y texto, estimulan tanto la imaginación como el pensamiento crítico de los estudiantes.Desarrollo del lenguaje: Facilitan el desarrollo del lenguaje al combinar palabras e imágenes, promoviendo la comprensión del vocabulario y la construcción de significado.Fomento de la creatividad: Los elementos visuales y textuales permiten a los estudiantes expresar su creatividad e interpretar la historia de diversas maneras.Promoción de habilidades de lectura: Los paratextos, como la portada y el prólogo, sirven como puntos de entrada que pueden despertar el interés del estudiante, motivándolos a leer la obra principal.
L'argent ne fait pas le bonheur mais il y contribue fortement ! Par l'entremise d'un amis expert en cyber-piratage, le père Simon DE MONTROY s'introduit via divers comptes pour la plupart situé au Vatican et en Suisse, il détourne part plusieurs ponts web la bagatelle d'une somme avoisinant les soixante quinze milliards d'euros. Malgré toutes les précautions prises, la MAFIA intercepte de complice du père DE MONTROY et le tuent sans récupéré pour autant les sommes détournés. Financement du terrorisme Les activités terroristes prennent diverses formes, depuis des actes isolés jusqüà des activités planifiées de groupes organisés. Les formes de financement varient donc en conséquence. Le financement va du financement d¿actes terroristes en tant que tels jusqüà un soutien à un réseau criminel. Les organisations terroristes ont besoin de fonds conséquents, tant pour mener à bien des attentats terroristes qüà d¿autres fins, par exemple assurer le fonctionnement de l¿organisation, financer ses besoins techniques de base ou encore couvrir les dépenses liées à la diffusion des idéologies qui les animent.
Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.
Ved tilmelding accepterer du vores persondatapolitik.