Gør som tusindvis af andre bogelskere
Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.
Ved tilmelding accepterer du vores persondatapolitik.Du kan altid afmelde dig igen.
Sygeplejerskestuderende vil tidligt i uddannelsen stifte bekendtskab med den kompleksitet, der er i sundhedsvæsenet, og fokus er generelt skærpet på sygeplejerskens rolle og ansvar i ledelse og samarbejde. Klinisk lederskab er derfor et uomgængeligt element i den nye sygeplejerskeuddannelse,og begrebet indgår i både den nye bekendtgørelse og studieordningen. Denne grundbog giver dig det fundament, du har brug for i arbejdet med klinisk lederskab i både teori og praksis. Bogen indrammer, hvad klinisk lederskab dækker over, og præsenterer centrale begreber, som knytter sig til klinisk lederskab, f.eks. professionalisme, beslutningstagen, patientinvolvering, forandringsledelse, konfliktløsning og etik. Den forbinder de teoretiske aspekter med konkrete dele af sygeplejerskens arbejde. Kapitlernes forfattere har en stor faglig bredde, fra nyuddannede til professorer. De bidrager i kraft af deres forskellige arbejdsområder med en lang række forskellige vinkler på klinisk lederskab fra teoretisk kontekst til klinisk praksis. SUSANNE DAU er docent (associate professor) og programleder for forskningsprogrammet Professionsudvikling og Uddannelsesforskning ved UCN. Hun har baggrund som sygeplejerske. Susanne har i flere år arbejdet som uddannelseskoordinator for Psykiatrien i Nordjyllands Amt og som underviser på sygeplejerskeuddannelsen i Hjørring ved UCN. Susanne har en ph.d. indenfor Human Centered Communication and Informatics fra Aalborg Universitet. Hun er forfatter på flere internationale og nationale publikationer og indgår i forskellige nationale og internationale forskningsnetværk. ULLA NIELSBY er lektor og projektleder på sygeplejerskeuddannelsen i Campus Hjørring, UCN. Hun har baggrund som sygeplejerske. Ulla har erfaring som underviser, afdelingssygeplejerske og uddannelsesleder. Hun er cand.cur., BA i filosofi og har gennemført flere moduler på masteruddannelsen i offentlig ledelse.
The Tidal Model foreligger her første gang i dansk oversættelse. Der er tale om en ressource- og personorienteret guide til psykiatrisk sygepleje, som rummer mange lettilgængelige og praktiske bud på det kliniske arbejde. Modellen er udviklet af Phil Barker og Poppy Buchanan-Barker, og den betoner det aktive samarbejde mellem den sindslidende person og de professionelle.Modellen er oprindeligt udviklet inden for sygeplejen, hvor den bliver brugt inden for psykiatrien og socialpsykiatrien verden rundt. Men den er også relevant for mange andre faggrupper, som arbejder professionelt med recovery, fx ergoterapeuter, pædagoger, socialrådgivere etc. Bogen kan anvendes på alle uddannelsesniveauer, hvor dens enkle budskaber kan tydeliggøre værdien af de professionelle indsatser og inspirere til radikal nytænkning.The Tidal Model er en udgivelse i Munksgaards serie af sygeplejeteori. Danske psykiatriske sygeplejersker har længe søgt efter en relevant teori, som kan forklare og legtimere deres professionelle praksis, og denne bog præsenterer et godt bud på sådan en teori.
ÅNDELIG OMSORG beskriver en tværprofessionel kerneydelse, som har stor betydning for, hvordan patienter og borgere gennemlever svære livsomstændigheder. Historisk set har åndelig omsorg været afgørende for arbejdet i sundhedsvæsenet – ikke mindst i sygeplejefaget. I de senere år har begrebet fået fornyet aktualitet, men nu også i stigende grad uden for sygeplejen som en central del af arbejdet i hele det moderne sundhedsvæsen.Bogen viser med eksempler fra både forskning og daglig praksis, hvordan åndelig omsorg på forskellige måder kan være på spil i sundhedsvæsenet. Den henvender sig til en bred vifte af studerende og sundhedsprofessionelle – eksempelvis sygeplejersker, ergoterapeuter, fysioterapeuter, jordemødre, psykologer, læger, præster, imamer og andre, der i deres praksis møder mennesker isituationer, hvor en professionel indsats over for eksistentielle og åndelige spørgsmål kan være nødvendig.ÅNDELIG OMSORG er skrevet af eksperter med forskellig faglig baggrund. Bogen præsenterer generelle perspektiver på åndelig omsorg, men den beskriver også mere praktisk og konkret, hvilken rolle åndelige og eksistentielle problemstillinger spiller, når mennesker rammes af sygdom eller på anden måde står i eksistentielt set vanskelige situationer.
Læring i og af klinisk praksis sigter mod at forberede og styrke både de professionsbachelorstuderende i deres møde med de kliniske uddannelsessteder og de kliniske uddannelsessteders møder med de studerende. Bogen tager primært udgangspunkt i sygepleje.Bogen belyser en række udfordringer, som disse møder giver, og hvilke læringsmuligheder der opstår, når den studerende bevæger sig i de kliniske arenaer, hvor sygepleje og læring af sygepleje udspiller sig. Det kan være bl.a. på hospital, plejehjem og rehabiliteringscentre, i lægepraksis og eget hjem.Bogen indeholder kalejdoskopiske nedslag på elementer, som har betydning for læring i og af klinisk praksis. Dette gælder fx møderne med de forskellige fagprofessionelle samt patienter og pårørende. Derudover læringsredskaber, arkitektur, uniformer, sprog og meget mere.Bogen er bygget op som en antologi med 14 selvstændige kapitler skrevet af specialister inden for det pågældende emne.Målgruppen er såvel studerende, undervisere som kliniske vejledere på professionsbacheloruddannelserne inden for sundhedsområdet samt sundhedsprofessionelle og andre uddannelsesansvarlige fra klinisk praksis.
En diskussion af den betydning omsorgsfagene tillægger videnskaben i mødet med mennesker i forskellige livssituationer
FADL’s Forlag udgiver nu bind 4 i det store sygeplejeværk af Steen Hundborg, som er målrettet sygeplejerskeuddannelsens seneste bekendtgørelse, og det store værk har fokus på klinisk beslutningstagning, klinisk lederskab og patientinvolvering - og nu akutte tilstande. Lærebogen i fire bind kan anvendes gennem hele uddannelsen. Målgruppen er sygeplejestuderende, sygeplejersker, kliniske vejledere og andre som ønsker en opdateret sygeplejefaglig viden.Fjerde bind handler om sygepleje og akutte tilstande. Der fokuseres på teori og og klinik i forskningsbaserede sygeplejefaglige områder, som har indflydelse på akut sygepleje. Læseren får en bred og nuanceret indføring i problemstillinger, der knytter sig til akutsygeplejen.Forfatterne har inddraget patientinvolvering, klinisk lederskab og klinisk beslutningstagen, hvor det forekommer relevant. I firebindsværket er der 94 kapitler, som kan anvendes i både den teoretiske og kliniske del af uddannelsen. Hvert kapitel er på 20–25 sider, og de er alle pædagogisk designet med resuméer, faktabokse, cases og referencer til de andre bind. Bøgerne inddrager den nyeste forskning, og 129 forfattere med specifikke akademiske kompetencer har bidraget med at skrive kapitlerne, som også er blevet bedømt af lektorer og sygeplejestuderende. Det nye firebindsværk er tiltænkt som den nye, pensumdækkende lærebog til sygeplejerskeuddannelsen.
Sygeplejens superhelte handler om sygeplejeteori og hædrer en række af de teoretikere, der står bag fagets vigtigste tankegods. Bogen viser, hvordan sygeplejens egne teorier kan forbedre klinisk sygeplejepraksis og styrke sygeplejerskers fagidentitet.Bogen består af ti kapitler, som kaster lys over sygeplejeteoriens rødder og fortsatte relevans i klinisk sammenhæng. Bogens hoveddel består af syv kapitler, som med udgangspunkt i hver deres case demonstrerer, hvordan sygeplejeteori kan tænkes med, når sygepleje planlægges og udføres. De indledende og afsluttende kapitler diskuterer, hvad der kendetegner sygeplejeteori,hvordan viden udvikles til teori, og hvilket behov der vil være for sygeplejeteori i fremtidens sundhedsvæsen.Sygeplejens superhelte henvender sig til alle sygeplejestuderende i grunduddannelsen samt deres undervisere i den teoretiske undervisning og deres vejledere i klinisk praksis. Med sit forskningsbaserede afsæt er bogen også relevant for studerende på de sygeplejefaglige efter- og videreuddannelser samt i andre uddannelser, hvor sygeplejeteori er relevant.
Ny håndbog til sygeplejersker og sygeplejestuderende, der beskæftiger sig med psykiatrisk sygepleje.Med HÅNDBOG I SYGEPLEJE: PSYKIATRI får du den erfarne sygeplejerskes færdigheder og ekspertise med i kittellommen, når det handler om pleje af psykisk syge personer.Bogen tager hånd om de væsentligste problemstillinger, som man bør være klar på i psykiatrisk sygepleje. Det gælder både det første møde med personen med en psykiatrisk problemstilling samt følelser og deres betydning, men også mere konkrete problemstillinger i form af selvmordsrisiko, selvskade og tvangsforanstaltninger. Der gives indblik i konkret psykiatrisk sygepleje til personer med fx angst, mani, depression, delirium, demens eller rusmiddelafhængighed.Bogen har et anvisende og praksisorienteret fokus på de mest almindelige opgaver i psykiatrisk sygepleje. Den er overskuelig og let at slå op i med mange punktopstillinger, og samtidig gør det lille format, at den er lige til at have i kittellommen. HÅNDBOG I SYGEPLEJE: PSYKIATRI henvender sig til både sygeplejersker og sygeplejestuderende, der arbejder i den psykiatriske sygepleje.
Med HÅNDBOG I SYGEPLEJE: HÆMATOLOGI har du altid den erfarne sygeplejerskes ekspertise i kittellommen, når det handler om pleje af patienter med hæmatologiske sygdomme.Bogen har et anvisende og praksisnært fokus på de mest almindelige sygeplejehandlinger i det hæmatologiske speciale. Den er overskuelig og let at slå op i, og det lille format gør, at den er nem at have med sig i kittellommen. Bogen er opdelt, så læseren får konkret viden om de hyppigst forekommende hæmatologiske sygdomme med fokus på symptomer, observationer, behandling, bivirkninger og tilhørende sygepleje. Også undersøgelser og procedurer som knoglemarvsundersøgelse, lumbalpunktur, C-PAP-behandling, venesectio og anlæggelse af venekatetre forklares og vises. HÅNDBOG I SYGEPLEJE: HÆMATOLOGI henvender sig både til sygeplejestuderende og nyuddannede sygeplejersker, men kan med fordel bruges af alle i specialet som let tilgængeligt opslagsværk.
I sundhedsvæsenet er der fokus på patient- og pårørendeinddragelse. Patienten skal være velinformeret, kunne foretage valg og fravalg og deltage aktivt med ønsker, viden, erfaringer og observationer. Derfor er det et problem, at nogle patienter giver udtryk for, at de bliver misforstået, og at de ikke inddrages tilstrækkeligt i behandlingen.Som mennesker oplever og forstår vi verden og vores medmennesker forskelligt. Med indsigt i de filosofiske retninger fænomenologi og hermeneutik kan vi skærpe vores opmærksomhed, og vi kan få indsigt i, hvad det vil sige, når vi forstår. Vi kan finde svar på, hvad det indebærer, når vi som sundhedsprofessionelle søger at forstå og inddrage patientens perspektiv. Og ikke mindst hvordan vores måde at forstå og fortolke situationer og relationer på har betydning for vores praktiske handlinger.Bogen retter sig primært mod sygeplejestuderende, som ønsker indsigt i, hvorfor fænomenologi og hermeneutik har betydning for sygeplejen, og hvordan vi bruger og argumenterer for vores anvendelse af filosofi og videnskabsteori i forskning og klinisk praksis. Selvom bogen primært er en lærebog, kan den også anvendes som opslagsbog eller kilde til fordybelse blandt undervisere, kliniske sygeplejersker og studerende på master- og kandidatniveau.
Denne introduktion til forskningsmetode er en guide til alle, der ønsker at gå forskningsvejen inden for det sundhedsvidenskabelige område. Springet fra basale færdigheder til selvstændig forskningstænkning opleves af mange som stort og uoverskueligt, og det er håbet, at denne bog vil bidrage til at mindske dette spring. Bogen giver nogle praktiske redskaber til udarbejdelse af videnskabelige protokoller, artikler og foredrag og introducerer læseren til biostatistik og kritisk læsning af videnskabelig litteratur.
GUIDE TIL NEUROLOGISK OG NEUROKIRURGISK SYGEPLEJEMed HÅNDBOG I SYGEPLEJE: NEUROLOGI OG NEUROKIRURGI har du altid den erfarne sygeplejerskes færdigheder og ekspertise i kittellommen, når det handler om pleje af patienter i disse specialer. Bogen indeholder blandt andet kapitler om hjernens anatomi, forskellige neurologiske sygdomme, neurokirurgi og neurorehabilitering, og du guides til observationer, sygeplejeinterventioner og patient- og pårørendeinddragelse. Patienter med neurologiske og neurokirurgiske sygdomme kan have kroniske tilstande eller pludselig opstået akut og livstruende sygdom. Sygeplejen til neurologiske og neurokirurgiske patienter kræver derfor specialviden og erfaring med sygdomstilstande og patientforløb, som her gennemgås i syv anvisende, praksisnære og klinikvenlige kapitler. HÅNDBOG I SYGEPLEJE: NEUROLOGI OG NEUROKIRURGI henvender sig til sygeplejestuderende og nyuddannede sygeplejersker, men kan med fordel bruges af alle, som ønsker et let tilgængeligt opslagsværk.
ETIK I SYGEPLEJEN - grundbog i teori og praksisSygeplejeprofessionen er baseret på etiske værdier, såsom omsorg, respekt, ansvar, værdighed og integritet. Med denne bog skærpes sygeplejestuderendes bevidsthed og refleksion over de mange etiske spørgsmål inden for sygeplejeprofessionen, som knytter sig til vigtigt sygeplejefaglige værdier og principper.Etik i sygepleje giver et teoretisk fundament, hvorfra den studerende kan udøve refleksion om etiske dilemmaer, og den giver konkrete nedslag i komplekse problemstillinger i klinikken. Bogen er velegnet til studiebrug og er bygget op, så den er relevant fra 1. til 7. semester på sygeplejeuddannelsen.Del 1: ”Etik i teori” udgør den grundlæggende viden om begrebet etik, etiske dilemmaer og etisk refleksion. Del 1 vil kunne læses og genlæses gennem hele uddannelsen.Del 2: ”Etik i praksis” har fokus på kultursammenstød, gerontofobi, paternalisme, forråelse, der er bl.a. kapitler om at tilhøre en profession og om inddragelse af patient, borger og pårørende, om prioritering i sundhedsvæsenet og om etik ved projektarbejde med fokus på afsluttende bachelorprojekt.Bogen henvender sig primært til sygeplejestuderende, men vil også kunne bruges på efter- og videreuddannelse for sygeplejersker, fx sundhedsfaglige diplommoduler, ligesom at andre sundhedsprofessionelle også kan finde den relevant.
FUNDAMENTALS OF CARE: Klinik, ledelse, uddannelse og forskning beskriver en vigtig ny tendens i sygepleje, som udspringer af overbevisende international dokumentation for mangelfuld sygepleje – især i forhold til patienter og borgeres fundamentale behov. Det er den første samlede præsentation af begrebsrammen Fundamentals of Care på dansk i bogform, og målet er at bidrage til, at alle sygeplejersker fokuserer mere målrettet på sygeplejens selvstændige genstandsområde.Bogens kapitler gentænker på forskellig vis fagets helt fundamentale spørgsmål: Hvad er sygepleje, og hvad bør sygepleje rette sig mod? Den henvender sig derfor til sygeplejersker på alle niveauer og in-den for alle virksomhedsområder. Det gælder kliniske sygeplejersker, ledere, undervisere og forskere, samt bachelor-, master- og kandidatstuderende.Bogen er skrevet i samarbejde med kliniske sygeplejersker, ledere, undervisere og forskere, og de viser hver især, hvilket potentiale denne form for grundlagstænkning rummer. I klinisk praksis og på ledelsesniveau kan bogen bruges i faglige refleksionsfora, journal clubs o.l. På ledelsesniveau kan bogen bidrage til at styrke argumentation for sygeplejens genstandsområde i prioriteringer, normeringer og ressourcetildeling. I uddannelses- og forskningsmiljøer kan bogen være med til at tydeliggøre, hvad sygepleje er, og hvor faget behøver ny viden og forskning.
VIDEN, VIDENSKAB OG FORSKNING I SYGEPLEJENy, grundig og relevant grundbog om sygeplejeforskning og videnskabsteori inden for sygepleje. Bogen henvender sig til sygeplejestuderende, cand.cur. og kliniske sygeplejersker, der ønsker at udvikle praksis og udvikle ny viden inden for sygepleje. Et relevant og nyt indspark i grundbøger i sygeplejeforskning og videnskabsteori, som præsenterer dig for ny, aktuel forskning og metodologiske overvejelser.Gennem bogens 17 kapitler får du en grundig indføring i forskellige, udvalgte videnskabsteoretiske retninger, som benyttes inden for sygeplejeforskning. Hvert kapitel tager afsæt i konkrete forskningsprojekter med udgangspunkt i et videnskabsteoretisk ståsted og gennemgår relevante metodologiske og teoretiske overvejelser for dig, som ønsker at anvende en af disse videnskabsteoretiske positioner til at udvikle ny, praksisnær viden.
Hvad skal vi med praktik i sygeplejerskeuddannelsen? Er der ikke bare bøvl med praktikken? Vil det være bedre at placere al praktik til sidst på uddannelsen? Læs med i denne debatbog, der tager hul på emnet om praktik på sygeplejerskeuddannelsen. Det er den første bog i en serie, hvor forskellige bidragsydere med forskellige baggrunde, tilgange og holdninger fortæller om deres ærlige mening til de aktuelle problemstillinger og dilemmaer, som rører sig inden for sygeplejefaget. Bogen sætter i en åben samtale fokus på det, der ikke fungerer – og belyser problemstillingerne med et kritisk blik fra flere forskellige vinkler, for at få en dybere og mere nuanceret forståelse af de bagvedliggende problematikker.Du kan være med til at fortsætte debatten ude i virkeligheden, på sygeplejerskeuddannelsen og i klinikken.
Dieses Buch richtet sich an Lehrende und Lernende aus den Gesundheitsberufen und zeigt die vielfältigen Chancen digitaler Technologien und Strategien für den Lehr- und Lernprozess. Durch den passenden Einsatz digitaler Formate werden Methoden gezielt weiterentwickelt und die Qualität der Lehre gesteigert. Welche Methoden und Formate gibt es und für welche Lernsituationen eignen sie sich konkret? Welche Möglichkeiten bieten sie für die Umsetzung und Unterrichtsgestaltung? Wie erzielen die Studierenden im digitalen Lernkontext Lernerfolge? Digitale Kompetenzen und deren didaktische Dimensionen sowie Aufbaumöglichkeiten werden explizit im Buch beschrieben und anwendungsnah aufbereitet.
Mapped to the 2018 NMC Standards and taking a unique lifespan approach, this book introduces the key theory and principles of communication, illustrating them in practice across different settings and scenarios and covering often overlooked areas, from anti-racist practice to menopause.
Mapped to the 2018 NMC Standards, this book equips TNAs with a solid grounding in evidence-based practice. As well as introducing the key concepts and principles, the book includes unique content on ethical decision making, addressing health inequalities and simulation learning, showing TNAs how evidence-based practice underpins all aspects of their profession.
This textbook explores issues central to the provision of recovery-orientated care based on ethical principles and human rights perspectives. Written by academics and nurse practitioners, this comprehensive text draws together theory, research and practice to map the landscape of Advanced Practice in Mental Health Nursing (APMHN) in Europe. Underpinned by a rights- and relational- based approach to care, the textbook is organized around six themes: theoretical and historical perspectives; foundations for collaborative working; therapeutic engagement in different contexts; beyond the clinical dimension of the APMHN role; advancing the evidence-based practice agenda and emerging issues and challenges. Each theme consists of a number of chapters that are designed to address different aspects of APMHN. With a focus on illuminating the collaborating aspect of their role and advancing nurses' competencies, debates and guidance are provided in areas such as therapeutic alliance, assessment, care-planning, mental health promotion, family work, trauma, diversity and culture, spirituality, risk and uncertainty, and prescribing. In addition to addressing the leadership, education and advocacy role, specific chapters explore the APMHN role in linking evidence to practice, in the participatory generation of evidence and maintaining professional competence. With a focus on future challenges and opportunities the textbook concludes with discussion on issues, such as eMental Health and future challenges and possibilities facing APMHNs, including challenges in informing policy, democratizing services, working across service and disciplinary boundaries, collaboratively shaping the evidence agenda, as well sustaining their role into the future.Within the book theoretical debate is grounded in case studies and/or examples from across Europe. This textbook is especially relevant to Mental Health Nurses undertaking studies at the Advanced Practice level. It is also suited to all Mental Health Nurses studying at post-graduate level who wish to advance their practice irrespective of the country. Educators, researchers and policy-makers involved in the area of Mental Health and Advanced Nursing Practice along with people with lived experiences will find the text of relevance.
Der Pflegeberuf erfordert durch seine Komplexität neben hohem Fachwissen und einer ausgeprägten Sozialkompetenz auch das sichere Anwenden von praktischen Fertigkeiten. Der Rahmenlehrplan für den Unterricht in der Pflegeausbildung empfiehlt, dass der Unterricht eine nahe Handlungsorientierung aufweist. Der fachpraktische Unterricht ist bereits seit Jahren im Pflegeunterricht etabliert und praktische Übungen werden je nach Unterrichtsthema in den theoretischen Unterricht integriert. Die Durchführung von Simulationen hingegen ist an deutschen Pflegeschulen noch nicht selbstverständlich. Dieses Buch widmet sich der Konzepterstellung zum simulationsbasierten Lernen am Beispiel der perioperativen Pflege. Zentraler Bestandteil des Buches ist die Entwicklung eines Simulationskonzeptes innerhalb eines bestehenden schulinternen Curriculums.
Digitale Chancen in der häuslichen Pflege nutzen! Dieses Buch richtet sich an Personen und Institutionen, die an der häuslichen Pflege älterer Menschen beteiligt sind und alle, die sich mit der Digitalisierung im Bereich von Gesundheit und Pflege beschäftigen. Digitale Technologien bieten nachhaltige Lösungen für vielfältige Herausforderungen in der häuslichen Versorgung. Davon können Pflegende und Pflegebedürftige in der Zukunft profitieren. Eine hohe Versorgungsqualität, Entlastung und mehr Selbstbestimmung im häuslichen Umfeld sind Ziele, die durch digitale Technologien unterstützt werden. Die Autor:innen zeigen Möglichkeiten und geben zentrale Handlungsempfehlungen für den Einsatz und die Weiterentwicklung von digitalen Lösungen. Sie stellen außerdem dar, welche Bedingungen für eine gelingende Implementierung in die Praxis zu beachten sind.
Komplexe Prozesse professionell uberblicken und gekonnt zum Ziel fuhren!Dieses Buch bietet Fachpersonen aus dem Bereich Pflege und Gesundheitsversorgung einen konzentrierten Einblick uber die Instrumente des Care und Case Management Prozesses. Lernen Sie die vielschichtigen Ablaufe geschickt zu strukturieren und zielorientiert zu steuern. Durch die vorgestellten Instrumente, gestalten Sie die einzelnen Prozessphasen positiv und decken konkret die Ressourcen und den Bedarf der Patientinnen und Patienten auf. Sie ermoglichen eine effiziente interdisziplinare Arbeit und helfen, die vollbrachten Leistungen konstruktiv zu evaluieren.
The nursing process generally is understood as key element of professional nursing care in Germany. This study follows this argument back to the introduction of the nursing process in the 1970s and 1980s. At that time, the German healthcare system underwent dramatic changes and economic reorganization, which can be understood as the emergence of the neoliberal rationale in Germany. The argument of cost explosion was used to restructure hospitals into enterprises that were to operate based on the logic of the market. Its cybernetic logic made the nursing process an ideal instrument to restructure nursing care. Perspectives of governmentality and critical accounting reveal the nursing process as an accounting tool which has made nursing calculable. And while German nurses valued its potential for professionalization, the findings suggest that a newly constituted accountable nursing vocation can instead be considered as de-professionalizing.
Introducing our ATI TEAS® 7th Edition 2023-2024 Study Guide: 1,100+ Practice Questions and TEAS 7 Exam Prep! Trivium Test Prep's ATI TEAS 7th Edition 2023-2024 Study Guide includes everything you need to pass the ATI TEAS the first time.Quick review of the concepts covered on the ATI TEAS Exam4 full practice tests with detailed answer explanationsTips and tricks from experienced nurses and nurse educatorsAccess to online flash cards, cheat sheets, and moreTrivium Test Prep's ATI TEAS 7th Edition 2023-2024 Study Guide is aligned with the official ATI TEAS Exam framework. Topics covered include: Reading TextReading GraphicsNumbers and OperationsAlgebraGeometryStatisticsHuman Anatomy and PhysiologyBiologyChemistryScientific ReasoningParts of SpeechSentence StructureWriting ATI® was not involved in the creation or production of this product, is not in any way affiliated with Trivium Test Prep, and does not sponsor or endorse this product.
Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.
Ved tilmelding accepterer du vores persondatapolitik.