Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Brand-Driven City Building and the Virtualizing of Space - Alexander Gutzmer - Bog

Bag om Brand-Driven City Building and the Virtualizing of Space

An investigation of the cultural phenomenon of branding and its transformational effects on the contemporary spatial - and urban - reality.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415815345
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 174
  • Udgivet:
  • 5. juli 2013
  • Størrelse:
  • 156x243x16 mm.
  • Vægt:
  • 424 g.
  • 2-4 uger.
  • 18. december 2024
På lager

Normalpris

  • BLACK WEEK

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Brand-Driven City Building and the Virtualizing of Space

An investigation of the cultural phenomenon of branding and its transformational effects on the contemporary spatial - and urban - reality.

Brugerbedømmelser af Brand-Driven City Building and the Virtualizing of Space



Find lignende bøger
Bogen Brand-Driven City Building and the Virtualizing of Space findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.