Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Brand Gender - Theo Lieven - Bog

- Increasing Brand Equity through Brand Personality

Bag om Brand Gender

Using detailed examples, the author argues that brands with low masculine and feminine characteristics have the lowest equity, whilst brands with both high feminine and masculine characteristics are shown to have the strongest equity.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783319602189
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 265
  • Udgivet:
  • 19. oktober 2017
  • Udgave:
  • 12018
  • Størrelse:
  • 156x220x24 mm.
  • Vægt:
  • 498 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 6. december 2024
På lager

Normalpris

  • BLACK NOVEMBER

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Brand Gender

Using detailed examples, the author argues that brands with low masculine and feminine characteristics have the lowest equity, whilst brands with both high feminine and masculine characteristics are shown to have the strongest equity.

Brugerbedømmelser af Brand Gender



Find lignende bøger
Bogen Brand Gender findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.