Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Brand Journalism - Andy Bull - Bog

Bag om Brand Journalism

Responding to the newly-emerging trend of organisations hiring journalists to create content on their behalf, Brand Journalism is the first comprehensive, practical guide to this hybrid form of traditional journalism, marketing and public relations.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415638098
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 288
  • Udgivet:
  • 12. juni 2013
  • Størrelse:
  • 156x234x20 mm.
  • Vægt:
  • 566 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 6. december 2024
På lager

Normalpris

  • BLACK NOVEMBER

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Brand Journalism

Responding to the newly-emerging trend of organisations hiring journalists to create content on their behalf, Brand Journalism is the first comprehensive, practical guide to this hybrid form of traditional journalism, marketing and public relations.

Brugerbedømmelser af Brand Journalism



Find lignende bøger
Bogen Brand Journalism findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.