Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Contemporary Issues in Marketing - Ayantunji (University of East London Gbadamosi - Bog

- Principles and Practice

Bag om Contemporary Issues in Marketing

Contemporary Issues in Marketing brings together theory and practitioners' perspectives to present a coherent understanding of topical issues in marketing.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781526478887
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 480
  • Udgivet:
  • 20. september 2019
  • Størrelse:
  • 231x186x27 mm.
  • Vægt:
  • 892 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 9. december 2024
På lager

Normalpris

  • BLACK WEEK

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Contemporary Issues in Marketing

Contemporary Issues in Marketing brings together theory and practitioners' perspectives to present a coherent understanding of topical issues in marketing.

Brugerbedømmelser af Contemporary Issues in Marketing



Find lignende bøger
Bogen Contemporary Issues in Marketing findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.