Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Contingency Factors of Marketing-Mix Standardization - Roxana Codita - Bog

- German Consumer Goods Companies in Central and Eastern Europe

Bag om Contingency Factors of Marketing-Mix Standardization

This study addresses the marketing-mix standardization issue in the Central and Eastern European context. Special consideration is given to the construct of product cultural specificity, for which a new measure is proposed.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783834925961
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 312
  • Udgivet:
  • 9. december 2010
  • Udgave:
  • 2011
  • Størrelse:
  • 210x148x17 mm.
  • Vægt:
  • 403 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 16. januar 2025
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Contingency Factors of Marketing-Mix Standardization

This study addresses the marketing-mix standardization issue in the Central and Eastern European context. Special consideration is given to the construct of product cultural specificity, for which a new measure is proposed.

Brugerbedømmelser af Contingency Factors of Marketing-Mix Standardization



Find lignende bøger
Bogen Contingency Factors of Marketing-Mix Standardization findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.