Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Die Bedeutung Von Value Co-Creation Fuer Die Marke - Linn Thomas - Bog

- Eine Empirische Analyse Aus Konsumentensicht Am Beispiel Von Internetbasierten Anwendungen Zur Produktindividualisierung Im Konsumgutermarkt

  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783631650448
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 234
  • Udgivet:
  • 16. juni 2014
  • Størrelse:
  • 210x148x0 mm.
  • 2-4 uger.
  • 5. december 2024
På lager

Normalpris

  • BLACK NOVEMBER

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Brugerbedømmelser af Die Bedeutung Von Value Co-Creation Fuer Die Marke



Find lignende bøger
Bogen Die Bedeutung Von Value Co-Creation Fuer Die Marke findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.