Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Die Wirkung von Bannerwerbung. Eine empirische Studie mit Befragung und Eyetracking - Armin Schnürer - Bog

  • Sprog:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783668085602
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 100
  • Udgivet:
  • 30. november 2015
  • Størrelse:
  • 148x210x6 mm.
  • Vægt:
  • 141 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 2. december 2024

Normalpris

  • BLACK NOVEMBER

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Brugerbedømmelser af Die Wirkung von Bannerwerbung. Eine empirische Studie mit Befragung und Eyetracking



Find lignende bøger
Bogen Die Wirkung von Bannerwerbung. Eine empirische Studie mit Befragung und Eyetracking findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.