Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Dimensions and Effects of Perceived Fit in Cause Related Marketing - Elisabeth Hassek-Eder - Bog

  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783838122779
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 424
  • Udgivet:
  • 8. december 2011
  • Størrelse:
  • 229x152x24 mm.
  • Vægt:
  • 617 g.
  • 2-3 uger.
  • 17. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

  • BLACK WEEK

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Brugerbedømmelser af Dimensions and Effects of Perceived Fit in Cause Related Marketing



Find lignende bøger
Bogen Dimensions and Effects of Perceived Fit in Cause Related Marketing findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.