Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Eine Untersuchung der akademischen Werbewirkungsforschung hinsichtlich ihrer Fachbereiche, Theorien und Modelle - Markus Stegmann - Bog

  • Sprog:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783640594443
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 28
  • Udgivet:
  • 16. april 2010
  • Størrelse:
  • 148x210x2 mm.
  • Vægt:
  • 50 g.
  • 2-3 uger.
  • 13. december 2024

Normalpris

  • BLACK WEEK

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Brugerbedømmelser af Eine Untersuchung der akademischen Werbewirkungsforschung hinsichtlich ihrer Fachbereiche, Theorien und Modelle



Find lignende bøger
Bogen Eine Untersuchung der akademischen Werbewirkungsforschung hinsichtlich ihrer Fachbereiche, Theorien und Modelle findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.