Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Emotionomics - Dan Hill - Bog

- Leveraging Emotions for Business Success

Bag om Emotionomics

Emotionomics draws on insights gathered through facial coding to show how to measure and manage the emotional response of customers and employees, leading to competitive advantage and business success.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780749461898
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 288
  • Udgivet:
  • 3. oktober 2010
  • Udgave:
  • 2
  • Størrelse:
  • 157x232x20 mm.
  • Vægt:
  • 434 g.
  • 2-4 uger.
  • 14. december 2024

Normalpris

  • BLACK NOVEMBER

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Emotionomics

Emotionomics draws on insights gathered through facial coding to show how to measure and manage the emotional response of customers and employees, leading to competitive advantage and business success.

Brugerbedømmelser af Emotionomics



Find lignende bøger
Bogen Emotionomics findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.