Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Erfolgsfaktoren von Brand Extensions. Die Markenerweiterung eines Technologieunternehmens in den Automobilmarkt - Raymond Pocher - Bog

- Eine Strukturgleichungsanalyse

  • Sprog:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783668152632
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 178
  • Udgivet:
  • 2. marts 2016
  • Størrelse:
  • 210x148x10 mm.
  • Vægt:
  • 240 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 9. december 2024

Normalpris

  • BLACK WEEK

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Brugerbedømmelser af Erfolgsfaktoren von Brand Extensions. Die Markenerweiterung eines Technologieunternehmens in den Automobilmarkt



Find lignende bøger
Bogen Erfolgsfaktoren von Brand Extensions. Die Markenerweiterung eines Technologieunternehmens in den Automobilmarkt findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.