Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Event-Marketing als innovatives Instrument der Unternehmenskommunikation - A Fritsch - Bog

  • Sprog:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783640292455
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 72
  • Udgivet:
  • 19. marts 2009
  • Størrelse:
  • 148x210x4 mm.
  • Vægt:
  • 104 g.
  • 2-3 uger.
  • 19. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Brugerbedømmelser af Event-Marketing als innovatives Instrument der Unternehmenskommunikation



Find lignende bøger
Bogen Event-Marketing als innovatives Instrument der Unternehmenskommunikation findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.