Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Fashion Branding and Consumer Behaviors - Bog

- Scientific Models

Bag om Fashion Branding and Consumer Behaviors

Fashion Branding and Consumer Behaviors presents eye-opening theory, literature review and original research on the mutual influence of branding strategies and consumer response.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781493902767
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 151
  • Udgivet:
  • 31. januar 2014
  • Størrelse:
  • 242x163x15 mm.
  • Vægt:
  • 396 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 28. november 2024
På lager

Normalpris

  • BLACK NOVEMBER

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Fashion Branding and Consumer Behaviors

Fashion Branding and Consumer Behaviors presents eye-opening theory, literature review and original research on the mutual influence of branding strategies and consumer response.

Brugerbedømmelser af Fashion Branding and Consumer Behaviors



Find lignende bøger
Bogen Fashion Branding and Consumer Behaviors findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.