Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Gender, Identity and the Culture of Organizations - Bog

Bag om Gender, Identity and the Culture of Organizations

Considers how organizations operate as spaces in which minds are gendered and men and women constructed. Covers organizational culture, the gendering of organizations, post-modernism and organizational analysis and critical management.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415270014
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 240
  • Udgivet:
  • 15. august 2002
  • Størrelse:
  • 156x234x13 mm.
  • Vægt:
  • 363 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 15. januar 2025
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Gender, Identity and the Culture of Organizations

Considers how organizations operate as spaces in which minds are gendered and men and women constructed. Covers organizational culture, the gendering of organizations, post-modernism and organizational analysis and critical management.

Brugerbedømmelser af Gender, Identity and the Culture of Organizations



Find lignende bøger
Bogen Gender, Identity and the Culture of Organizations findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.