Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Handbook of Social Media Management - Bog

- Value Chain and Business Models in Changing Media Markets

Bag om Handbook of Social Media Management

At the same time, social media has become a vibrant field of research for media economists and media management researchers. In this handbook, international experts present a comprehensive account of the latest developments in social media research and management, consistently linking classical media management with social media.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783662521946
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 880
  • Udgivet:
  • 27. august 2016
  • Udgave:
  • 12013
  • Størrelse:
  • 160x237x51 mm.
  • Vægt:
  • 1306 g.
  • 1-2 uger.
  • 14. januar 2025
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Handbook of Social Media Management

At the same time, social media has become a vibrant field of research for media economists and media management researchers. In this handbook, international experts present a comprehensive account of the latest developments in social media research and management, consistently linking classical media management with social media.

Brugerbedømmelser af Handbook of Social Media Management



Find lignende bøger
Bogen Handbook of Social Media Management findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.