Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Innovation in Marketing - Peter Doyle - Bog

Bag om Innovation in Marketing

Presents a collection of material describing both systems innovation and the launch of new products. This book features key themes which include: marketing and innovation - the model, innovation and strategy, marketing strategies and shareholder value, best practice in innovation management, and effectiveness in innovation.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780750641210
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 240
  • Udgivet:
  • 10. november 1998
  • Størrelse:
  • 234x157x16 mm.
  • Vægt:
  • 370 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 15. januar 2025
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Innovation in Marketing

Presents a collection of material describing both systems innovation and the launch of new products. This book features key themes which include: marketing and innovation - the model, innovation and strategy, marketing strategies and shareholder value, best practice in innovation management, and effectiveness in innovation.

Brugerbedømmelser af Innovation in Marketing



Find lignende bøger
Bogen Innovation in Marketing findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.