Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Klagehåndbogen - Claus Leick - E-bog

Bag om Klagehåndbogen

Hvor henvender man sig som privat forbruger, hvis man har klager over forsikrings- eller pensionsforhold? Og hvem tager man kontakt til, hvis den tjenesteydelse, man har modtaget på et dansk hotel, restaurant, vandrehjem eller forlystelsespark, ikke levede op til det, man har betalt for? Claus Leick tager i Klagehåndbogen fat på disse og en række andre spørgsmål og giver læseren en nem og systematisk oversigt over 80 forskellige anke- og klagenævn, der for oversigtens skyld er inddelt i hovedemner, såsom erhvervsforhold, forbrug, sociale forhold og trafik. Klagehåndbogen spænder både over kendte institutioner såsom Forbrugerklagenævnet og Familiestyrelsen samt mindre kendte nævn såsom Ankenævnet for hulrumsisolering og Havneklagenævnet. Under hver af de mange klageinstanser findes en let tilgængelig oversigt over alle de oplysninger, man som forbruger har brug for: Hvem skal man sende sin klage til? Hvilke betingelser skal være opfyldt for at klage? Er det muligt efterfølgende at få sin klage prøvet hos en overordnet myndighed? Sammen med emneinddelingen gør bogens detaljerede indholdsfortegnelse og omfattende stikordsregister det nemt at finde frem til lige den klageinstans, man har brug for. Kræv din ret!

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788776734213
  • Beskyttelse:
  • DRM
  • Udgivet:
  • 24. september 2008
  • Straks på e-mail.

Normalpris

  • BLACK NOVEMBER

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Klagehåndbogen

Hvor henvender man sig som privat forbruger, hvis man har klager over forsikrings- eller pensionsforhold? Og hvem tager man kontakt til, hvis den tjenesteydelse, man har modtaget på et dansk hotel, restaurant, vandrehjem eller forlystelsespark, ikke levede op til det, man har betalt for?

Claus Leick tager i Klagehåndbogen fat på disse og en række andre spørgsmål og giver læseren en nem og systematisk oversigt over 80 forskellige anke- og klagenævn, der for oversigtens skyld er inddelt i hovedemner, såsom erhvervsforhold, forbrug, sociale forhold og trafik.

Klagehåndbogen spænder både over kendte institutioner såsom Forbrugerklagenævnet og Familiestyrelsen samt mindre kendte nævn såsom Ankenævnet for hulrumsisolering og Havneklagenævnet. Under hver af de mange klageinstanser findes en let tilgængelig oversigt over alle de oplysninger, man som forbruger har brug for: Hvem skal man sende sin klage til? Hvilke betingelser skal være opfyldt for at klage? Er det muligt efterfølgende at få sin klage prøvet hos en overordnet myndighed?
Sammen med emneinddelingen gør bogens detaljerede indholdsfortegnelse og omfattende stikordsregister det nemt at finde frem til lige den klageinstans, man har brug for. Kræv din ret!

Brugerbedømmelser af Klagehåndbogen



Find lignende bøger
Bogen Klagehåndbogen findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.