Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Lead Markets - Marian Beise - Bog

- Country-Specific Success Factors of the Global Diffusion of Innovations

Bag om Lead Markets

subsequent adoption of an innovation design preferred in the lead market by other countries, can be put down to the special market context in the lead market.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783790814309
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 306
  • Udgivet:
  • 23. oktober 2001
  • Udgave:
  • 12001
  • Størrelse:
  • 155x235x17 mm.
  • Vægt:
  • 500 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 21. november 2024
På lager

Normalpris

  • BLACK NOVEMBER

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Lead Markets

subsequent adoption of an innovation design preferred in the lead market by other countries, can be put down to the special market context in the lead market.

Brugerbedømmelser af Lead Markets



Find lignende bøger
Bogen Lead Markets findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.