Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Markedskommunikation og medieplanlægning - Kim Skjoldborg - Bog

Bag om Markedskommunikation og medieplanlægning

Markedskommunikation og medieplanlægning giver en grundig både teoretisk og praktisk introduktion til alle faser af en virksomheds markedskommunikation. Bogen har fokus på budskabet, målgruppen og medievalget, de tre elementer med afgørende indflydelse på markedskommunikationens effektivitet og gennemslagskraft. Bogens strategiske tilgang til markedskommunikation og medieplanlægning sætter læseren i stand til at planlægge, producere og gennemføre markedskommunikation med størst mulig effekt. Bogen tilbyder vigtig viden om medieforbrug, udvalg af mediegrupper samt gennemgang af alle væsentlige mediegrupper. Bogen er til studerende på bachelor- og kandidatuddannelserne inden for marketing, medier og journalistik. Derudover er den relevant for folk, der arbejder professionelt med markedskommunikation og medier.

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788759329405
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 506
  • Udgivet:
  • 17. marts 2023
  • Udgave:
  • 1
  • Størrelse:
  • 173x242x33 mm.
  • Vægt:
  • 1081 g.
  • 1-3 hverdage.
  • 6. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Markedskommunikation og medieplanlægning

Markedskommunikation og medieplanlægning giver en grundig både teoretisk og praktisk introduktion til alle faser af en virksomheds markedskommunikation. Bogen har fokus på budskabet, målgruppen og medievalget, de tre elementer med afgørende indflydelse på markedskommunikationens effektivitet og gennemslagskraft.
Bogens strategiske tilgang til markedskommunikation og medieplanlægning sætter læseren i stand til at planlægge, producere og gennemføre markedskommunikation med størst mulig effekt. Bogen tilbyder vigtig viden om medieforbrug, udvalg af mediegrupper samt gennemgang af alle væsentlige mediegrupper.
Bogen er til studerende på bachelor- og kandidatuddannelserne inden for marketing, medier og journalistik. Derudover er den relevant for folk, der arbejder professionelt med markedskommunikation og medier.

Brugerbedømmelser af Markedskommunikation og medieplanlægning



Find lignende bøger
Bogen Markedskommunikation og medieplanlægning findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.