Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Markenpsychologische Reflexion am Beispiel des VW Beetle - Anna Nauen - Bog

- Der Konsument als integraler Bestandteil im Produktentwicklungsprozess

  • Sprog:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783656377856
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 168
  • Udgivet:
  • 26. februar 2013
  • Størrelse:
  • 148x210x10 mm.
  • Vægt:
  • 227 g.
  • 2-3 uger.
  • 2. december 2024

Normalpris

  • BLACK NOVEMBER

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Brugerbedømmelser af Markenpsychologische Reflexion am Beispiel des VW Beetle



Find lignende bøger
Bogen Markenpsychologische Reflexion am Beispiel des VW Beetle findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.