Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Marketing and Financial Management - David Walters - Bog

- New Economy - New Interfaces

Bag om Marketing and Financial Management

The book illustrates, uniquely, the interface between finance and management and, in particular, how strategic marketing decisions affect a company's financial management in terms of sales volume, profitability, return on investment and other indices of performance.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781403940971
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 432
  • Udgivet:
  • 18. november 2004
  • Størrelse:
  • 156x234x24 mm.
  • Vægt:
  • 664 g.
  • 2-4 uger.
  • 25. januar 2025
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Marketing and Financial Management

The book illustrates, uniquely, the interface between finance and management and, in particular, how strategic marketing decisions affect a company's financial management in terms of sales volume, profitability, return on investment and other indices of performance.

Brugerbedømmelser af Marketing and Financial Management



Find lignende bøger
Bogen Marketing and Financial Management findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.