Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Marketing For Competitiveness: Asia To The World - In The Age Of Digital Consumers - Philip Kotler - Bog

Bag om Marketing For Competitiveness: Asia To The World - In The Age Of Digital Consumers

Asia is the most populated geographical region, with 50% of the world's inhabitants living there.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9789813201965
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 304
  • Udgivet:
  • 24. januar 2017
  • Størrelse:
  • 230x152x11 mm.
  • Vægt:
  • 438 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 16. januar 2025
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Marketing For Competitiveness: Asia To The World - In The Age Of Digital Consumers

Asia is the most populated geographical region, with 50% of the world's inhabitants living there.

Brugerbedømmelser af Marketing For Competitiveness: Asia To The World - In The Age Of Digital Consumers



Find lignende bøger
Bogen Marketing For Competitiveness: Asia To The World - In The Age Of Digital Consumers findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.