Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Marketing, Morality and the Natural Environment - Andrew Crane - Bog

Bag om Marketing, Morality and the Natural Environment

With evidence gathered from extensive case studies, this volume provides a new look at marketing, and in particular the move to establish ostensibly 'green' marketing.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415213820
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 224
  • Udgivet:
  • 26. oktober 2000
  • Størrelse:
  • 156x234x16 mm.
  • Vægt:
  • 453 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 20. november 2024

Normalpris

  • BLACK NOVEMBER

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Marketing, Morality and the Natural Environment

With evidence gathered from extensive case studies, this volume provides a new look at marketing, and in particular the move to establish ostensibly 'green' marketing.

Brugerbedømmelser af Marketing, Morality and the Natural Environment



Find lignende bøger
Bogen Marketing, Morality and the Natural Environment findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.