Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Marketing National Parks for Sustainable Tourism - Stephen L. Wearing - Bog

Bag om Marketing National Parks for Sustainable Tourism

This book offers a comprehensive overview of the key principles and challenges involved in tourism marketing in a national park context. It provides a framework to apply marketing principles to inform practices and guide the sustainable management of national parks and protected areas.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781845415587
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 168
  • Udgivet:
  • 4. februar 2016
  • Størrelse:
  • 156x234x15 mm.
  • Vægt:
  • 422 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 16. januar 2025
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Marketing National Parks for Sustainable Tourism

This book offers a comprehensive overview of the key principles and challenges involved in tourism marketing in a national park context. It provides a framework to apply marketing principles to inform practices and guide the sustainable management of national parks and protected areas.

Brugerbedømmelser af Marketing National Parks for Sustainable Tourism



Find lignende bøger
Bogen Marketing National Parks for Sustainable Tourism findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.