Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Marketing Research - Phil Harris - Bog

Marketing Researchaf Phil Harris
Bag om Marketing Research

This textbook offers an affordable comprehensive `no frills¿ overview of both the qualitative and quantitative research methods available to marketing researchers, with a special emphasis on online tools, techniques and technology, social media and the general impact of the digital environment on research methodology.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781446299654
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Udgivet:
  • 1. marts 2026
  • Kan forudbestilles.
  • 1. marts 2026
  • Bogen kan først forudbestilles 6 måneder før udgivelsesdatoen

Normalpris

  • BLACK WEEK

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Marketing Research

This textbook offers an affordable comprehensive `no frills¿ overview of both the qualitative and quantitative research methods available to marketing researchers, with a special emphasis on online tools, techniques and technology, social media and the general impact of the digital environment on research methodology.

Brugerbedømmelser af Marketing Research



Find lignende bøger
Bogen Marketing Research findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.