Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Marketing Strategies - Bog

- New Approaches, New Techniques

Bag om Marketing Strategies

Reflects the key contemporary issues and developments in marketing strategy that face organisations. This work examines a range of changes that are taking place in marketing that both demonstrates the state of marketing technique and provides a glimpse of where marketing is heading.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780080425726
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 308
  • Udgivet:
  • 25. august 1995
  • Størrelse:
  • 156x234x19 mm.
  • Vægt:
  • 610 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 15. januar 2025
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Marketing Strategies

Reflects the key contemporary issues and developments in marketing strategy that face organisations. This work examines a range of changes that are taking place in marketing that both demonstrates the state of marketing technique and provides a glimpse of where marketing is heading.

Brugerbedømmelser af Marketing Strategies



Find lignende bøger
Bogen Marketing Strategies findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.