Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Maximizing Call Center Performance - Madeline Bodin - Bog

- 136 Innovative Ideas for Increasing Productivity and Customer Satisfaction

Bag om Maximizing Call Center Performance

This text gives examples of how companies can leverage call centre technology to serve their unique needs, and how at the same time they can create a positive experience for customers. Solutions from leading call centres are provided for the problems behind basic call centre functions.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781578200269
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 137
  • Udgivet:
  • 1. januar 1999
  • Størrelse:
  • 229x157x9 mm.
  • Vægt:
  • 226 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 16. januar 2025
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Maximizing Call Center Performance

This text gives examples of how companies can leverage call centre technology to serve their unique needs, and how at the same time they can create a positive experience for customers. Solutions from leading call centres are provided for the problems behind basic call centre functions.

Brugerbedømmelser af Maximizing Call Center Performance



Find lignende bøger
Bogen Maximizing Call Center Performance findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.