Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Measuring Psychological Responses To Media Messages - Bog

Bag om Measuring Psychological Responses To Media Messages

First Published in 1994. Routledge is an imprint of Taylor & Francis, an informa company.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415515566
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 256
  • Udgivet:
  • 2. december 2011
  • Størrelse:
  • 230x154x16 mm.
  • Vægt:
  • 380 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 20. november 2024
På lager

Normalpris

  • BLACK NOVEMBER

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Measuring Psychological Responses To Media Messages

First Published in 1994. Routledge is an imprint of Taylor & Francis, an informa company.

Brugerbedømmelser af Measuring Psychological Responses To Media Messages



Find lignende bøger
Bogen Measuring Psychological Responses To Media Messages findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.