Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Media Convergence Handbook - Vol. 2 - Bog

- Firms and User Perspectives

Bag om Media Convergence Handbook - Vol. 2

The Media Convergence Handbook sheds new light on the complexity of media convergence and the related business challenges. Volume II of the Media Convergence Handbook tackles these challenges by discussing media business models, production, and users' experience and perspectives from a technological convergence viewpoint.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783642544866
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 473
  • Udgivet:
  • 12. maj 2016
  • Udgave:
  • 12016
  • Størrelse:
  • 167x242x32 mm.
  • Vægt:
  • 872 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 15. januar 2025
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Media Convergence Handbook - Vol. 2

The Media Convergence Handbook sheds new light on the complexity of media convergence and the related business challenges. Volume II of the Media Convergence Handbook tackles these challenges by discussing media business models, production, and users' experience and perspectives from a technological convergence viewpoint.

Brugerbedømmelser af Media Convergence Handbook - Vol. 2



Find lignende bøger
Bogen Media Convergence Handbook - Vol. 2 findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.