Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Messe als Marketing-Instrument im Business-to-Business-Bereich - eine kritische Analyse aus informationsoekonomischer Sicht - Vanessa Bonenberger - Bog

  • Sprog:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783867464703
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 78
  • Udgivet:
  • 6. august 2012
  • Størrelse:
  • 210x148x5 mm.
  • Vægt:
  • 113 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 9. december 2024

Normalpris

  • BLACK WEEK

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Brugerbedømmelser af Messe als Marketing-Instrument im Business-to-Business-Bereich - eine kritische Analyse aus informationsoekonomischer Sicht



Find lignende bøger
Bogen Messe als Marketing-Instrument im Business-to-Business-Bereich - eine kritische Analyse aus informationsoekonomischer Sicht findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.