Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Minority Marketing: Research Perspectives for the 1990s - Bog

- Proceedings of the 1993 Minority Marketing Congress

Bag om Minority Marketing: Research Perspectives for the 1990s

This volume includes the full proceedings from the 1993 Minority Marketing Congress held in Long Beach, Mississippi under the theme Minority Marketing: Research Perspectives for the 1990s.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783319369433
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 115
  • Udgivet:
  • 29. oktober 2016
  • Udgave:
  • 12015
  • Størrelse:
  • 279x210x7 mm.
  • Vægt:
  • 3309 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 7. december 2024
På lager

Normalpris

  • BLACK NOVEMBER

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Minority Marketing: Research Perspectives for the 1990s

This volume includes the full proceedings from the 1993 Minority Marketing Congress held in Long Beach, Mississippi under the theme Minority Marketing: Research Perspectives for the 1990s.

Brugerbedømmelser af Minority Marketing: Research Perspectives for the 1990s



Find lignende bøger
Bogen Minority Marketing: Research Perspectives for the 1990s findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.