Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Mixed Method Research Design - S. Sreejesh - Bog

- An Application in Consumer-Brand Relationships (CBR)

Bag om Mixed Method Research Design

This book will help readers design and conduct research in management-related fields. It examines the procedures of mixing qualitative and quantitative research paradigms for both hypothesis development and testing.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783319349688
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 174
  • Udgivet:
  • 15. maj 2016
  • Udgave:
  • 12014
  • Størrelse:
  • 235x155x10 mm.
  • Vægt:
  • 2934 g.
  • 1-2 uger.
  • 15. januar 2025
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Mixed Method Research Design

This book will help readers design and conduct research in management-related fields. It examines the procedures of mixing qualitative and quantitative research paradigms for both hypothesis development and testing.

Brugerbedømmelser af Mixed Method Research Design



Find lignende bøger
Bogen Mixed Method Research Design findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.