Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Peopling Marketing, Organization, and Technology - Dirk vom Lehn - Bog

Bag om Peopling Marketing, Organization, and Technology

The book introduces interactionist sociology to an audience in marketing, consumer research, and business and management studies.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781138957978
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 272
  • Udgivet:
  • 31. januar 2024
  • Størrelse:
  • 152x229x0 mm.
  • Vægt:
  • 662 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 28. november 2024
På lager

Normalpris

  • BLACK NOVEMBER

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Peopling Marketing, Organization, and Technology

The book introduces interactionist sociology to an audience in marketing, consumer research, and business and management studies.

Brugerbedømmelser af Peopling Marketing, Organization, and Technology



Find lignende bøger
Bogen Peopling Marketing, Organization, and Technology findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.