Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Postmodern Consumer Research - Elizabeth C. Hirschman - Bog

- The Study of Consumption as Text

Bag om Postmodern Consumer Research

Examines the philosophies and methods of consumer research both objectively and subjectively. This title presents philosophical concepts regarding the origin and content of knowledge relevant to consumer-behaviour phenomena.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780803947436
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 152
  • Udgivet:
  • 11. september 1992
  • Størrelse:
  • 216x140x9 mm.
  • Vægt:
  • 230 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 20. november 2024

Normalpris

  • BLACK NOVEMBER

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Postmodern Consumer Research

Examines the philosophies and methods of consumer research both objectively and subjectively. This title presents philosophical concepts regarding the origin and content of knowledge relevant to consumer-behaviour phenomena.

Brugerbedømmelser af Postmodern Consumer Research



Find lignende bøger
Bogen Postmodern Consumer Research findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.