Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Principles and Practice of Marketing - Jim Blythe - Bog

Bag om Principles and Practice of Marketing

With engaging real-life examples from brands such as Netflix and Paypal, this friendly textbook will lead students to exam success whilst encouraging them to think critically about key topics such as digital technologies, globalization and being green.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781446273999
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 800
  • Udgivet:
  • 10. december 2013
  • Udgave:
  • 3
  • Størrelse:
  • 197x272x44 mm.
  • Vægt:
  • 2068 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 16. januar 2025
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Principles and Practice of Marketing

With engaging real-life examples from brands such as Netflix and Paypal, this friendly textbook will lead students to exam success whilst encouraging them to think critically about key topics such as digital technologies, globalization and being green.

Brugerbedømmelser af Principles and Practice of Marketing



Find lignende bøger
Bogen Principles and Practice of Marketing findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.