Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Principles of Marketology, Volume 2 - Hashem Aghazadeh - Bog

- Practice

Bag om Principles of Marketology, Volume 2

Principles of Marketology, Volume 2 focuses on the practical aspect and demonstrates the applications of marketology referring to market orientation, internal marketing, business, market and competitive analysis concepts and techniques.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781349720804
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 703
  • Udgivet:
  • 20. marts 2019
  • Udgave:
  • 12017
  • Størrelse:
  • 155x235x0 mm.
  • Vægt:
  • 1128 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 9. december 2024

Normalpris

  • BLACK WEEK

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Principles of Marketology, Volume 2

Principles of Marketology, Volume 2 focuses on the practical aspect and demonstrates the applications of marketology referring to market orientation, internal marketing, business, market and competitive analysis concepts and techniques.

Brugerbedømmelser af Principles of Marketology, Volume 2



Find lignende bøger
Bogen Principles of Marketology, Volume 2 findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.