Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Print vs. Digital. Das veranderte Verhalten von Konsumenten bei Nachrichtenmedien im digitalen Zeitalter - Michael Holzwig - Bog

  • Sprog:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783668005952
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 78
  • Udgivet:
  • 25. juni 2015
  • Størrelse:
  • 148x210x5 mm.
  • Vægt:
  • 113 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 10. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

  • BLACK WEEK

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Brugerbedømmelser af Print vs. Digital. Das veranderte Verhalten von Konsumenten bei Nachrichtenmedien im digitalen Zeitalter



Find lignende bøger
Bogen Print vs. Digital. Das veranderte Verhalten von Konsumenten bei Nachrichtenmedien im digitalen Zeitalter findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.