Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Protecting the Brand, Volume II - Peter Hlavnicka - Bog

- Busting the Bootlegs

Bag om Protecting the Brand, Volume II

Showcases US states specific legal statues and examples related to legal approach to counterfeiting and grey market issues. The primary emphasis is to prove advice to US companies navigating the complex domestic legislation and provide a single source of reference for those tasked with intellectual property rights enforcement.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781637422069
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 416
  • Udgivet:
  • 30. april 2022
  • Størrelse:
  • 228x152x28 mm.
  • Vægt:
  • 646 g.
  • 2-3 uger.
  • 22. januar 2025
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Protecting the Brand, Volume II

Showcases US states specific legal statues and examples related to legal approach to counterfeiting and grey market issues. The primary emphasis is to prove advice to US companies navigating the complex domestic legislation and provide a single source of reference for those tasked with intellectual property rights enforcement.

Brugerbedømmelser af Protecting the Brand, Volume II



Find lignende bøger
Bogen Protecting the Brand, Volume II findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.