Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Psychology of Entertainment - Bog

Bag om Psychology of Entertainment

This comprehensive and cutting-edge volume defines entertainment studies and provides a theoretical spine for future research. For scholars/researchers/students in media studies and mass communication, psychology, marketing, etc.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780805852370
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 476
  • Udgivet:
  • 24. februar 2006
  • Størrelse:
  • 178x254x31 mm.
  • Vægt:
  • 1040 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 20. november 2024

Normalpris

  • BLACK NOVEMBER

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Psychology of Entertainment

This comprehensive and cutting-edge volume defines entertainment studies and provides a theoretical spine for future research. For scholars/researchers/students in media studies and mass communication, psychology, marketing, etc.

Brugerbedømmelser af Psychology of Entertainment



Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.