Vi bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Redaktionsmarketing - Harald Rau - Bog

- Journalismus ALS Planungsfaktor in Der Positionierung Regionaler Tageszeitungen

Bag om Redaktionsmarketing

Harald Rau analysiert die ökonomische Situation von Tageszeitungen und entwickelt die erforderlichen Strategien für erfolgreiche Marketinginitiativen.

Vis mere
  • Sprog:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783824443857
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 274
  • Udgivet:
  • 29. Marts 2000
  • Udgave:
  • 2000
  • Størrelse:
  • 210x148x15 mm.
  • Vægt:
  • 349 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 17. Oktober 2024

Normalpris

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Redaktionsmarketing

Harald Rau analysiert die ökonomische Situation von Tageszeitungen und entwickelt die erforderlichen Strategien für erfolgreiche Marketinginitiativen.

Brugerbedømmelser af Redaktionsmarketing



Find lignende bøger
Bogen Redaktionsmarketing findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.