Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Regelsamling i markedsføringsret - Caroline Heide-Jørgensen - Bog

- Danske & EU-retlige konkurrenceregler

Bag om Regelsamling i markedsføringsret

Regelsamling i markedsføringsret tilbyder både et solidt indblik i de generelle markedsføringslove og regler, samt i specialområder som fx reklame og sponsorering af fødevarer, tobak og lægemidler. Regelsamling i markedsføringsret er bygget op i to dele og indeholder både de danske og EU regler samt internationale vedtagelser. Denne regelsamling i markedsføringsret er udgivet til brug for undervisningen i Konkurrence- og Markedsføringsret ved Det Juridiske Fakultet, Københavns Universitet. Studerende ved landets andre juridiske fakulteter kan med fordel anvende regelsamlingen.

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788757446395
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Udgivet:
  • 19. august 2019
  • Udgave:
  • 7
  • Størrelse:
  • 213x297x43 mm.
  • Vægt:
  • 2050 g.
  • Forventes at udkomme i uge 34.

Normalpris

  • BLACK NOVEMBER

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Regelsamling i markedsføringsret

Regelsamling i markedsføringsret tilbyder både et solidt indblik i de generelle markedsføringslove og regler, samt i specialområder som fx reklame og sponsorering af fødevarer, tobak og lægemidler.

Regelsamling i markedsføringsret er bygget op i to dele og indeholder både de danske og EU regler samt internationale vedtagelser.
Denne regelsamling i markedsføringsret er udgivet til brug for undervisningen i Konkurrence- og Markedsføringsret ved Det Juridiske Fakultet, Københavns Universitet. Studerende ved landets andre juridiske fakulteter kan med fordel anvende regelsamlingen.

Brugerbedømmelser af Regelsamling i markedsføringsret



Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.