Udvidet returret til d. 31. januar 2024

Reklamepsykologi - mellem biologi og kultur - Morten Haase - Bog

Bag om Reklamepsykologi - mellem biologi og kultur

Mennesket agerer og kommunikerer i krydsfeltet mellem biologi og kultur – og det gælder også reklamer. Når du ser chokoladereklamer, reagerer din krop helt konkret. Men mundvandet er blot en af mange biologiske mekanismer, som reklamebranchen udnytter. Kulturen er også med til at bestemme, hvad du opfatter som attraktivt og gerne vil efterligne som forbruger. I Reklamepsykologi giver tre eksperter i kultur, markedsføring og hjerneforskning et samlet bud på, hvad der gør, at reklamer virker – og ikke virker.

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788761625168
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 168
  • Udgivet:
  • 23. marts 2011
  • Udgave:
  • 1
  • Størrelse:
  • 174x240x10 mm.
  • Vægt:
  • 376 g.
  • 1-3 hverdage.
  • 5. november 2024
På lager

Normalpris

  • BLACK NOVEMBER

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Beskrivelse af Reklamepsykologi - mellem biologi og kultur

Mennesket agerer og kommunikerer i krydsfeltet mellem biologi og kultur – og det gælder også reklamer. Når du ser chokoladereklamer, reagerer din krop helt konkret. Men mundvandet er blot en af mange biologiske mekanismer, som reklamebranchen udnytter. Kulturen er også med til at bestemme, hvad du opfatter som attraktivt og gerne vil efterligne som forbruger.
I Reklamepsykologi giver tre eksperter i kultur, markedsføring og hjerneforskning et samlet bud på, hvad der gør, at reklamer virker – og ikke virker.

Brugerbedømmelser af Reklamepsykologi - mellem biologi og kultur



Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.