Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Relevanz Der Markenarchitektur Fur Das Employer Branding - Manuel Roj - Bog

- Eine Verhaltenstheoretisch-Experimentelle Untersuchung Zum Einfluss Von Hierarchieubergreifenden Markenkombinationen Auf Die Employer Brand Strength

  • Sprog:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783658020408
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 277
  • Udgivet:
  • 23. april 2013
  • Udgave:
  • 2013
  • Størrelse:
  • 210x148x16 mm.
  • Vægt:
  • 367 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 27. november 2024

Normalpris

  • BLACK NOVEMBER

Medlemspris

Prøv i 30 dage for 45 kr.
Herefter fra 79 kr./md. Ingen binding.

Brugerbedømmelser af Relevanz Der Markenarchitektur Fur Das Employer Branding



Find lignende bøger
Bogen Relevanz Der Markenarchitektur Fur Das Employer Branding findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.